אוכל לחיות מחמד

איפה אוכל לקנות אוכל בריא לחיית המחמד שלי?

מזון לחיות מחמד יכול להשתנות מטיפוס לסוג. הנפוץ ביותר הוא מזון לחתולים יבשים או כלבים. בעלי חיות יכולים להכין מזון לחיות מחמד ולהקפיא אותו לאחר כך. מזונות אלה הם עתירי שומן ואסור לאכול אותם בכמויות גדולות. מערכת העיכול של חיית המחמד שלך שונה מזו של בני האדם, אז תוודא שאתה נותן להם אוכל בריא. דיאטה מאוזנת חיונית לבריאותו ולרווחתו של חיית המחמד. לטיפים על בחירת הדיאטה הנכונה לחיית המחמד שלך, לקרוא הלאה.

חשוב שתקרא היטב את תווית המרכיבים לפני שתקנה מזון לחיות מחמד. יצרנים בדרך כלל יספקו רשימה של מרכיבים לכל קטגוריה. הקטגוריה הראשונה היא בשר ונגזרות של בעלי חיים. הבאים בתור הם שומנים, ירקות, דגנים ושמנים. מרכיבים נוספים כוללים תוצרת טרייה ופרה ־ ביוטיקה ושמן דגים. מזונות אלה בטוחים ומזינים, למרות ההייפ השיווקי. אל תשכחו לבחור דיאטה ללא רעלנים בעלי סיבים וחלבונים גבוהים.

מזונות רבים מיוצרים באמצעות תירס, סויה ומרכיבים לא ־ טבעיים אחרים. המוצרים האלה פופולריים כי הם יכולים להעלות את רמת החלבון של מזון. מזונות אלה יכולים להכיל בשר מסוים אך עלולים להיות לא בריאים בשל תכולת האפר הגבוהה שלהם. כחלבון המקור העיקרי של חיית המחמד שלך, חשוב לבחור רק בשרים באיכות גבוהה, כגון עוף וברווז. אף ־ על ־ פי שהם מהווים מקור טוב לחלבונים, יש להימנע ממזונות אלה.

איך תבחרו איזה אוכל תקנו לחיית המחמד שלכם?

אם אינכם בטוחים איזה סוג מזון להאכיל את חיית המחמד שלכם, חשוב לבחור מזון טבעי במקום מזון מעובד. בשרים עשויים מעצמות ומוצרי לוואי אחרים הם לרוב הטובים ביותר, אז אל תפחדו להתנסות. יתר על כן, עליך לחפש מזון שאין לו תוספות טעם מלאכותיות. דיאטה בריאה היא המפתח לחיים מאושרים. יש כמה סוגים של דיאטות לכלבים וחתולים, ואתה תמיד צריך לקרוא את התוויות.

דגנים שלמים וזרעי פשתן הם האפשרויות הטובות ביותר לאוכל בריא לחיות מחמד. ניתן גם לבחור בתוספי מזון המכילים ויטמינים, כגון שמן ויטמין E ושמרים של ברוור. מזונות אלה יהיו קלים יותר לעיכול על ידי הכלב שלך. המזונות האלה לא יחשפו את הכלב שלך לסכנות הקשורות למזונות מעובדים. כמו כן, תימנע מסכנות מיותרות לחיית המחמד שלך.

היזהרו מההצהרות על התאמה תזונתית כאשר קונים מזון לחיות מחמד. זהו התוכן התזונתי של מזון. בעיקרון, זו רמת החומרים המזינים במזון לחיית המחמד שלך. ה-AAFCO, גוף עצמאי האחראי על פיקוח על מזון לחיות מחמד, צריך לספק קווים מנחים להצהרת התזונה. אם התווית אומרת שזה טוב לבני אדם, זה צריך להיות בסדר לכלב שלך.

המזון הטוב ביותר לחיות מחמד צריך להיות גבוה בחלבון ונמוך בפחמימות. נסה למצוא מגוון של מזונות שיספקו לחיית המחמד שלך מספיק אנרגיה. כדי להגדיל את הערך התזונתי של מזון חיית המחמד שלך, אתה יכול להוסיף גם מרכיבי טופר. ייתכן שלא תוכל למצוא את האיזון המושלם בין פחמימות לחלבונים, לכן תוכל לשקול מוצר עם שילוב של שניהם. תוכל לדעת איזה משני הטעם טוב יותר לכלב או לחתול שלך.

אתה תמיד צריך לבדוק את התווית למידע על איזה אוכל הכי טוב לחיית המחמד שלך. זה אמור לספק את כל התזונה שחיית המחמד שלך צריכה. זה גם צריך להיות יותר חלבון ופחות אפר מאשר מזון כלבים אחרים. זה חשוב במיוחד אם לחיית המחמד שלך יש עודף משקל או שיש לה בטן רגישה. יש מוצרים עם רמות חלבון נמוכות יותר מאשר מזון אחר. אתה צריך לשקול את כל המרכיבים בעת בחירת האוכל הנכון לחיית המחמד שלך. ודא שאתה קורא כל תווית לפני שקונה מזון לחיות מחמד.

ודא שאתה קונה את האוכל הטוב ביותר האפשרי לחיית המחמד שלך. למרות שמזון לחיות מחמד בדרך כלל מתויג כפרמיה, חשוב שתשווה מחירים. בעוד שתוכלו למצוא מוצר זול ואיכותי יותר, עדיף ללכת על מותג איכותי יותר. חשוב לוודא שלכלב שלך תהיה דיאטה בריאה.

לפרטים נוספים על אוכל לחיות מחמד, הקליקו כאן: www.forpet.co.il